2013-03-15

When Monkeys Fly!



Jag har använt:
Opi I Theodora You
Opi When Monkeys Fly

When Monkey's Fly har en klar bas med jättestora hexagonglitter i guld och mellan stora och små holografiska  hexagonglitter.

Jag har lagt ett lager av When Monkeys Fly över I Theodora You.
Konsistensen är bra på detta lack, men man får jobba lite för att få glittret att lägga sig där man vill.

Det guldiga glittret har en tendens att samla sig på samma ställe så man måste sprida ut dom men penseln.
Det gäller att man får det stora hexagonglittret i guld att lägga sig åt rätt håll för annars känner man av kanterna på glittret, glittret har en välvd form.

Jag är tyvärr inte förtjust i detta lack, jag gillar bäst när det är ett täckande glitter lack och inte när glittret ser utspritt ut på naglarna. I mina ögon ser det bara rörigt ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar