2013-02-12

Ozotic 528







Jag har använt:
Ozotic 528
Nails inc Black taxi
Fyrkanter i silver på ringfingret, köpta på ebay.

Black taxi är ett svart väldigt täckande och lätt målat lack.
Jag använde två lager av Black taxi men det hade räckt med ett lager.

528 är ett multichrome glitter lack med en klarbas och glitter i rosa, lila, teal, blått och orange.
Konsistensen på detta lack var rätt tjockt så det var svårt att få det helt jämt. Det kändes nästan lite segt att måla med.

Jag använde två lager på dessa bilder.

Även detta lack tycker jag var svårt att fånga på bild och få en rättvis bild över hur det ser ut på nageln.
Det är vekligen helt fantastiskt snyggt.

Jag gillar även detta multichrome lack även fast det var i tjockaste laget att måla med.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar