2013-02-18

DS Original




Jag har använt:
Opi DS Original

Original är ett ljust lavendel lila holografiskt nagellack.

Tyvärr var inte solen framme idag heller så jag försökte få en hyfsad bild under en lampa  för att visa det holografiska i lacket bättre, men färgen på lacket blev inte riktigt rätt med de ljuset.

Detta lack är väldigt skirt och har en tunn konsistens.
Jag behövde använda fyra lager men jag tycker fortfarande att man ser lite VNL.

Jag äskar detta lack.
Jag är svag för holografiska nagellack plus att lila är min favorit färg så det kan inte blir bättre.

Jag såg att China Glaze ska komma ut med en ny serie av holografiska nagellack i mars.
Hologlam heter serien och kommer bestå av 12 lack.
Jag längtar tills jag får lägga vantarna på den kollektionen, låt det bli mars nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar